TR | EN

Kalite müşteri tarafından tanımlanır. Firma çalışanlarının, tedarikçilerin ve satış temsilciliklerinin tümünün yaptıkları çalışma, müşteriye hizmet sağlama sürecinin bir parçasıdır.

Her çalışan kendisine getirilen noktaya kadar yapılan işlerin müşterisidir. Bu çalışmaların iyi olmasını bekleme hakkına sahiptir. Bununla birlikte bu çalışmaların düzeltilmesi için katkıda bulunma zorunluluğu vardır.       

Müşterilerimize olan sorumluluğumuz, ürünün teslim edilmesi ile sona ermemektedir. Müşterilerimiz ürünlerimizle ilgili yaşadıkları her türlü problemde EFE Endüstri ve Ticaret A.Ş.’ni yanlarında bulacaktır. En iyi müşterilerimiz, eski müşterilerimizdir.

Efe Endüstri ; Kalite sistemini devamlı geliştireceğini taahhüt eder.

Politikamızın genel esasları,

Müşterilerimizin beklentilerini tam olarak anlamak; ürün ve hizmetlerimizi müşteri gereksinimlerine göre geliştirmek,
Müşterilerimizin sorunlarına karşı duyarlı olmak,
Kalite ve Kalitesizlik Maliyetlerimizi kontrol altında tutmak,
Sürekli gelişmek, mevcut performansımızı daha iyi noktaya taşımak,  yeteneklerimizi ve sorumluluklarımızı arttırmak,
Seçilmiş, onaylanmış, tercih edilen ve sertifikalı tedarikçiler ile çalışmak,
Sağlıklı ve güvenli çalışma koşullarını güvence altına alan yöntemler geliştirmek,
Çalışanların sürekli gelişimini sağlamak ve verimliliğini artırmak için ihtiyaç duydukları eğitimlerin verilmesi,
Çevre sağlığını olumsuz etkilemeyecek üretim metotları ile çalışmak, çevreci ürünler, tasarlamak, üretmek ve pazarlamak
Düzenli ve sürekli olarak gelişmemizi ve pazardaki dalgalanmalardan etkilenmememizi sağlayacak oranda kar etme
Riskleri kabul etme, ölçütlerini belirleme ve bunun sonucu oluşan fırsatları değerlendirmek,